ພິຈາລະນາວ່າສະຖານທີ່ທີ່ທັນສະໄຫມໄດ້ຮັບກ ານຈະລາຈອນທາງໂທລະສັບມືຖືຫຼາຍຂຶ້ນ, ສະບັບປັບຕົວແມ່ນອົງປະກອບບັງຄັບຂອງການເພີ່ມປະສິດທິພາບທີ່ມີປະສິດທິພາບ. ຖ້າບໍ່ມີມັນ, ການປະຕິບັດການເພີ່ມປະສິດທິພາບອື່ນໆພຽງແຕ່ຈະບໍ່ມີຄວາມຫມາຍ. ເພີ່ມຄວາມໄວໃນການໂຫລດຫນ້າຖ້າເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານໃຊ້ເວລາດົນກວ່າ - ວິນາທີທີ່ຈະໂຫລດ, ມີໂອກາດ -% ທີ່ຜູ້ໃຊ້ຈະປິດມັນໂດຍບໍ່ຕ້ອງລໍຖ້າມັນໂຫລດ. ແລະຖ້າການໂຫຼດໃຊ້ເວລາ - ວິນາທີຫຼືຫຼາຍກວ່ານັ້ນ, ຄວາມເປັນໄປໄດ້ນີ້ຈະເພີ່ມຂຶ້ນເປັນ %. ກົດລະບຽບງ່າຍໆແມ່ນໃຊ້ໄດ້ທີ່ນີ້: ຍິ່ງໜ້າເວັບໂຫລດໄວເທົ່າໃດ, ກໍ່ຈະດີຂຶ້ນ. ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນ, ຈໍານວນຂອງ bounces ຈະເພີ່ມຂຶ້ນ, ເຊິ່ງເຮັດຫນ້າທີ່ເປັນສັນຍານລົບທີ່ເຂັ້ມແຂງສໍາລັບ google algorithms. ດັ່ງນັ້ນ, ເຄື່ອງຈັກຊອກຫາຈະຫຼຸດລົງຫນ້າເວັບຕ່າງໆໃນຜົນການຄົ້ນຫາ.
ຄວາມໄວໃນການໂຫຼດໜ້າ ມີຫຼາຍວິທີທີ່ຈະເພີ່ມຄວາມໄວໃນການໂຫ 2024 ອັບເດດລາຍຊື່ເບີໂທລະສັບຈາກທົ່ວໂລກ ລດຫນ້າ: ເພີ່ມປະສິດທິພາບຮູບພາບ, ຫຼຸດຜ່ອນຈໍານວນລະຫັດ, ໃຊ້ caching, cdn, ແລະອື່ນໆ ຖ້າທ່ານເພີ່ມຄວາມໄວໃນການໂຫຼດແລະນໍາມັນໄປຫາຄ່າທີ່ຕ້ອງການ (ຕາມຄວາມເຫມາະສົມ - ວິນາທີ), ທ່ານສາມາດຫຼຸດຜ່ອນ ອັດຕາ bounce, ເພີ່ມທະວີການມີສ່ວນພົວພັນແລະການແປງ, ແລະຢ່າງຫຼວງຫຼາຍປັບປຸງ rankings.ading ເວັບໄຊທ໌ເປັນ webmaster panelthis ເປັນວິທີການຢືນຢັນການເປັນເຈົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌ແລະເຂົ້າເຖິງເຄື່ອງມືແລະຂໍ້ມູນຕ່າງໆສະຫນອງໃຫ້ໂດຍເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ການເພີ່ມຊັບພະຍາກອນໃນກະດານຄຸ້ມຄອງເວັບຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຄວບຄຸມແລະປັບປຸງການປະຕິບັດຂອງມັນ, ວິເຄາະການຈະລາຈອນ, ຄໍາສໍາຄັນ, ຄວາມຜິດພາດ, ຄວາມປອດໄພ, ແລະອື່ນໆ. ການເພີ່ມປະສິດທິພາບເວັບໄຊທ໌ພາຍໃນສິ່ງທີ່ລວມເອົາວິທີການທົ່ວໄປທີ່ສຸດທີ່ຈະເພີ່ມເວັບໄຊທ໌ໄປຫາກະດານຄຸ້ມຄອງເວັບແມ່ນຜ່ານ google search console.
ທ່ານເຂົ້າເຖິງຂໍ້ມູນທີ່ສໍາຄັນນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດເຂົ້າເຖິງຂໍ້ມູນທີ່ສໍາຄັນກ່ຽວກັບມັນ: ຄໍາຖາມທີ່ຄົນໃຊ້ໃນການຊອກຫາເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານມີຈໍານວນຫນ້າທີ່ຖືກດັດສະນີໂດຍເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ຂໍ້ຜິດພາດແມ່ນຫຍັງຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານທີ່ສາມາດສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ ranking.quantity ແລະຄຸນນະພາບຂອງຂາເຂົ້າ ( ພາຍນອກ) links.and ນີ້ແມ່ນຢູ່ໄກຈາກບັນຊີລາຍຊື່ທັງຫມົດຂອງຂໍ້ໄດ້ປຽບທີ່ເພີ່ມເວັບໄຊທ໌ໄປຫາກະດານຄຸ້ມຄອງເວັບໄຊທ໌ໃຫ້. ເພີ່ມປະສິດທິພາບເວັບໄຊທ໌ສໍາລັບການຈັດອັນດັບແລະການສົ່ງເສີມທີ່ດີກວ່າຖ້າຫາກວ່າທ່ານກໍາລັງສຶກສາວິທີການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍໃນຂອງເວັບໄຊທ໌ເພື່ອປັບປຸງການຈັດອັນດັບແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງ. ການສົ່ງເສີມ, ວິທີການຄວນຈະເປັນທີ່ສົມບູນແບບ. ຂັ້ນຕອນຂ້າງເທິງຂອງການເພີ່ມປະສິດທິພາບພາຍໃນຂອງເວັບໄຊທ໌ແມ່ນມີຄວາມກ່ຽວຂ້ອງສໍາລັບຊັບພະຍາກອນເວັບໄຊຕ໌ທີ່ເຮັດວຽກແລ້ວ. ແຕ່ສິ່ງທີ່ກ່ຽວກັບເວັບໄຊທ໌ທີ່ຍັງບໍ່ທັນໄດ້ເປີດຕົວແລະຢູ່ໃນຂັ້ນຕອນຂອງການພັດທະນາ? ໃນກໍລະນີນີ້, ໄວກວ່າທີ່ທ່ານເລີ່ມຕົ້ນການເພີ່ມປະສິດທິພາບ, ມັນຈະດີກວ່າໃນອະນາຄົດ.
|